טיפול בשיטת EMP ( Eye Movement Programming ) ע"י תזוזות עיניים.
זוהי טכניקת טיפול מהירה היוצרת שינוי רגשי עמוק ומהיר בנושאים הטעונים ברגשות שליליים.
השיטה פועלת באמצעות הכוונה מדויקת של תנועות עיניים, צלילים ותחושות, ועל ידי איזון בין שתי ההמיספרות במוח.
השיטה מקדמת תהליכי ריפוי ושינוי, כולל במקרים מורכבים ותהליכים תקועים בהם אין פתרון במסגרת טיפול רגיל.
מטופלים מדווחים על תוצאות מדהימות תוך מספר דקות.
דבר נוסף שמייחד את השיטה – אין צורך לספר את החוויה עצמה, וניתן לטפל באופן דיסקרטי.
הטכניקה מאפשרת הפרדה בין הזיכרון הקשה לבין הרגש הכואב, וכך נוצר ריפוי של החוויה השלילית והטמעה רגשית חיובית.
השיטה מאפשרת טיפול ב: דיכאון, חרדות, התקפי חרדה, הצפה רגשית, שנאה עצמית, כעס, בושה, רגשות אשם, כאבים כרוניים,
שחרור מטראומות והפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), וכן טיפול בהתמכרויות.
עדות של מטופל שנגמל מהתמכרות לקניות לאחר תאונת דרכים:
"עברתי תאונת דרכים לאחרונה באזור הצפון והוויז הפסיק לעבוד. הרגשתי חסר אונים והלכתי לאיבוד.
ניסיתי למצוא את דרכי, הסתכלתי סביב ולא שמתי לב שנכנסתי לצומת באור אדום. בנס יצאתי, ורק פגעתי קלות ברכב שחצה את הצומת.
מאז התאונה יש לי חרדות ואני משחזר אותה שוב ושוב בראש.
מאז הטיפול עם טלי ב-EMP החרדות פחתו והרגשתי חזרה לשפיות. אני חושב פחות על התאונה וחזרתי לחיי שגרה מלאים."
עדות של מטופל שנגמל מאלכוהול ופחד להיכנס למעליות:
"מאז שאני זוכר את עצמי פחדתי להיכנס למעלית. רק לעיתים רחוקות נכנסתי, וגם זה כשלא הייתה לי ברירה.
בכל פעם כשהדלת הייתה נסגרת, הגוף היה מתכסה בזיעה, הרגשתי מחנק בגרון ותחושה שאין לי אוויר לנשום, ורק רציתי שהדלת תיפתח כדי לצאת.
מאז הטיפול עם טלי חל שיפור גדול. אני מסוגל להיכנס למעלית, ואפילו לעלות לקומה 17 ללא חשש.
אני יכול לנשום ולהישאר במעלית בלי להרגיש לחץ וחרדה כמו שהייתי מרגיש לפני כן. תודה רבה."